  • Data: 2004-09-15 08:19:23
    Temat: Re: Czy ktoś widział...? Czy ktoś wie...?
    Od: "Pola" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Od trzech lat obijam się po sądach i jeszcze nie widziałem nikogo, kto
    > czułby się "słusznie ukarany"

    > Sądząc po treści wypowiedzi - tak.

    Sądząc po Twoich wypowiedzi wynika że tak naprawdę niczego w życiu nie
    doświadczyłeś na własnej skórze. To co wiesz o życiu to tylko dzięki opisanym
    przypadkom przez innych ludzi.
    Bronisz ich lub atakujesz innych, ale nie ze swoich odczuć ale tylko dlatego
    że masz taki zawód.
    A słyszałeś coś o "powołaniu"???

    Potrzebowałam tylko porady gdzie mogę znaleźć jakieś publikacje na
    interesujący mnie temat, a otrzymałam krytykę moich odczuć.

    Dzięki, należysz do tych 95%, którzy przez całe życie nie wiedzą co to uczucie.
    sorry...
    i tak pójdę swoją drogą, tak jak i Ty swoją
    Pola