eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam? › Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
  • Data: 2004-10-25 13:43:41
    Temat: Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:clelt7$42t$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Konkludując,- idź do dobrego prawnika, jesli sprytny, to da ci kilka
    > porad,
    > jak zabezpieczyć się przed eksmisją, bo narazie wg mnie słabo jestes
    > zabezpieczony.

    To trzeba byc az sprytnym prawnikiem do tego ? Tu nie mozna czegos wymyslic
    ? Mnie w pierwszej chwili przychodzi na przyklad na mysl umowa najmu z
    kumplem, dozywotnia albo na 20 lat do przodu podpisana w formie aktu
    notarialnego. Dosc niewygodnie sie chyba podwaza akty. Nie wiem czy ma
    znaczenie czy umowa ta jest oplacona z gory, czy nie. No i minusem takiego
    rozwiazania jest to (niewielkim), ze od teoretycznie istniejacych przychodow
    z najmu, trzeba by placic podatek (przy czym mozna ryczalt chyba wybrac, a i
    kwota "czynszu" moze byc bardzo niewysoka).

    marekz