  • Data: 2006-02-03 13:37:43
    Temat: Re: Czy "kilometrowka" jest wymagana ?
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie mi kumpel namieszal :)
    > Mam samochod na firme kupiony (CC 700). Biore FV za paliwo ale nie
    > rozliczam
    > tzw. "kilometrowki".
    > Czy musze wypelniac te cholerne papierki ?
    > Moja ksiegowa powiedziala,ze nie musze.. W sumie jak wsiadam w samochod to
    > robie km firmowe z domu do firmy, od klienta do klienta :)
    > Do marketu po jedzenie jezzdze tez firmowo - aby firma z glodu nie padla
    > :)
    >
    > Wymagane sa te kilometrowki, czy nie ? Gdzie szukac?

    Nie, kilometrowka jest wtedy jesli samochod prywatny uzywa sie do celow
    sluzbowych.

    Jesli jest to Twoj pojazd firmowy tzn. znajduje sie w ewidencji srodkow
    trwalych i amoryzujesz go, to zadenj kilometrowki nie trzeba robic.

    Gdyby jednak tak nie bylo to wskazniki za km znajduja sie chociazby na
    www.wskazniki.pl

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl