eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku › Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.cambri
    umusenet.nl!feed.tweaknews.nl!posting.tweaknews.nl!fx09.ams1.POSTED!not-for-mai
    l
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    References: <uf1pnj$vqh$2$Shrek@news.chmurka.net> <rK2RM.50036$kx57.44392@fx08.ams1>
    <uf43i6$8lq$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uf489q$arg$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <alpf004t51jm$.1lw8voffsvp3i.dlg@40tude.net>
    <uf4iqu$hs5$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uf4jad$arg$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <uf4joe$ihv$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uf4k08$arh$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <1oo5v1rfl658d$.1q73yd4lh49cl$.dlg@40tude.net>
    <eQsSM.73329$uu_.49386@fx09.ams1>
    <ufe08k$4ao$3$RTomasik@news.chmurka.net> <5QvSM.5001$yjr6.3721@fx03.ams1>
    <idwo5qpx1brp$.1h63itz3b1131.dlg@40tude.net>
    <3axSM.75906$07Jf.70061@fx12.ams1>
    <d9iyp70jahih.1orghi9ymneok$.dlg@40tude.net>
    <razSM.68754$_p34.14710@fx11.ams1>
    <lfvf1wf04rxx$.1eky30djp62sn.dlg@40tude.net>
    <yjJSM.90649$vGnf.1203@fx15.ams1>
    <i...@4...net>
    <5u2TM.75920$07Jf.60500@fx12.ams1>
    <byc3i3qnsh4w$.e52aixxuiwhm.dlg@40tude.net>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <humTM.183$U4F3.75@fx09.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 04 Oct 2023 23:23:57 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Wed, 04 Oct 2023 23:23:57 GMT
    X-Received-Bytes: 2622
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:841958
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2023-10-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Wed, 04 Oct 2023 00:38:25 GMT, Marcin Debowski wrote:
    >> czasem rekacji 1s pod 300m. Na betonie pewnie więcej.
    >
    > ale jesli to skutek kolizji, to bez czasu reakcji.

    Nadal wychodzi 200+, a to przy 200km/h.

    > Za to dochodzi spadek prędkosci przy zderzeniu.
    >
    >> Z 3ma kołami również.
    >
    > 3 koła, ale jedno bez opony. I nie wiadomo kiedy spadła.
    > Za to wiadomo, ze ostro szlifowało jezdnie, a raczej było szlifowane.

    No to jeszcze dalej.

    > Co z tylnymi oponami, to tez ciekawostka - powinny trzymac i hamowac.
    > Tylny hamulec słaby? Kierowca go juz przestał naciskac?
    > Cisnienie spadło od urwania koła?

    Np. przód poszedł przy braku koła i opony w dół, oparł się na bloku
    silnika, uniosło tył, zmalał docisk.

    >>No chyba, że zahamował na barierce.
    >
    > Gdzies mi tam mignęło, ze i bmw przywalił w barierke, ale głowy nie
    > dam.

    Mógł, ale tez nie powinno być problemu z zobaczeniem gdzie i jak mocno i
    jak rozłożone są szczątki.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1