  • Data: 2023-10-03 18:41:17
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Oct 2023 18:01:25 +0200, Shrek wrote:

    > Jak pisałem - gości od mojego moto po prostu zawinęli a to liga okręgowa
    > w porównaniu z tym, także tego...
    >
    > Myślicie że w grubych akcjach wysyłają polecony i czekają aż im spierdolą?

    W grubych to oczywiscie nie czekają, albo czekają, zeby AT zaatakowała

    Ale tu, wypadek jakich wiele ... tylko ze Ziobro straszy zabójstwem.

    Tylko tak usiłuje odgrzebac w pamięci ... bo tu mamy
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,302
    45954,wypadek-na-a1-ziobro-wydalem-polecenia-aby-zos
    tal-upubliczniony.html

    "Minister sprawiedliwości i prokurator generalny podczas konferencji w
    Łodzi odniósł się do tragicznego wypadku na autostradzie A1. -
    Prokurator zarządził zatrzymanie podejrzanego w tym momencie, kiedy
    wydał też postanowienie o ogłoszeniu zarzutów popełnienia przestępstwa
    spowodowania wypadku ze skutkiem śmiertelnym, oraz wystąpił do sądu o
    tymczasowy areszt - przekazał Ziobro."

    czyli co - prokurator chciał zwinąc sprawnie ale się "odbił od
    klamki"? I zostało napisac list gonczy?

    Tylko ... najpierw miał być odczyt czarnych skrzynek, potem opinia
    biegłego, potem decyzja prokuratora ... a Ziobro juz 27.09 mówi o
    predkosci 253km/h

    https://www.rmf24.pl/regiony/lodz/news-bmw-mialo-na-
    liczniku-co-najmniej-253-km-h-nowe-informacje-w,nId,
    7052795

    Zarzuty juz byly postawione i próba zatrzymania dokonana, czy Ziobro
    ostrzegł przed akcją?
    Bo jeszcze 26.09 prokuratura jakby nie była pewna
    https://tvn24.pl/lodz/sieroslaw-autostrada-a1-rodzin
    a-splonela-w-aucie-nikt-nie-uslyszal-zarzutow-prokur
    atura-o-szczegolach-sledztwa-7361869

    No ale to mogło być na pokaz ... lub nie wie rzecznik, co tam
    prokurator prowadzący szykuje.

    Zdaje sie jednak, ze kierowca bmw nie chcial testowac swojego
    szczęscia, tylko ewakuował sie znacznie wczesniej.

    J.