  • Data: 2023-09-29 06:44:36
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Że Policja prowadzi? W Twych ustach intrygujący wniosek.

    Faktycznie - czeski błąd.

    a-a1-sluzby-daly-popis-to-nieudolnosci/

    > Skąd Ty wyciągasz takie artykuły?

    Ten to akurat chyba z gazeta.pl

    > Od keidy w pojazdach montuje się "czarne skrzynki"? Przecież to jest
    > technologia kilku ostatnich lat.

    Mylisz się - już w moim volvo z 2006 jak go podepniesz do vidy widać
    całe mnóstwo parametrów przy każdym błędzie. Zakładam że jak się
    samochód rozsypuje to sypie błędami i da się wyciągnać wszystko łącznie
    z kątem wychylenia kierownic, biegiem na którym był, o prędkości i
    zadziałaniu trzyliterowych systemów nie mówiąc. Więc wiele da się
    wyciągnąć nawet w niemal pełnoletnich autach.

    > Czyli: Po pierwsze jednak Policja się tym zainteresowała zaraz po
    > wypadku.

    I to swoje zainteresowanie ukrywała przed światem.

    > Czy BMW w ogóle mogło tyle jechać? W wypadku prędkości maksymalnej
    > znaczenie ma nie tylko moc, ale i obroty. Przerabiali tam skrzynię
    > biegów albo przekładnię główną? Nie wiemy, jaki tam był silnik, ale
    > przeważnie to jest tak policzone, by prędkość maksymalną osiągnąć
    > poniżej prędkości obrotowej, przy której silnik się rozleci.

    Przeważnie prędkości maksymalnej nie osiąga się wcale na czerwonym polu
    obrotomierza. Przynajmniej w tych co ja jeździłem.

    > A tym
    > czasem redaktorowi się wydaje że jak się tarczę szybkościomierza zmieni,
    > to samochód pojedzie szybciej.

    Ty to chyba jednak naprawdę jesteś idiotą, skoro uważasz że firmy
    tuningujące zajmują się jedynie zmianą skali prędkościomierza. No nie
    wiem co ci powiedzieć...

    > Mnie ciekawi, czemu ten samochód się tak spektakularnie zapalił. BMW na
    > fotkach nie ma jakoś bardzo zniszczonego przodu.

    Ma całkiem solidnie rozjebany...

    Nie na tyle, by

    --
    Shrek