  • Data: 2023-09-29 06:24:05
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko, że jakby napisali, ze tylko jeden tam był, to by można mieć
    > pretensje. A materiały mówiły o rodzinie, która spłonęła żywcem w
    > samochodzie KIA. Chwilowo udział BMW w zdarzeniu jest nie do końca
    > zweryfikowany.

    Jak nie zweryfikowany?

    > Wiadomo, ze tam był.

    No własnie. A według policji w ogóle go tam nie było.

    > Czy spowodował wypadek? Czy
    > przywalił w pojazd, który utracił panowanie?>

    No jak, jak go tam nie było?

    > Tam pewnie jeszcze kilka innych samochodów jechało i też do dziś o nich
    > się nie wspomina.

    Pewnie dlatego, że nie brały udziału?
    02ecb6085c8ad/?t=crop:815:505:nowe:0:19,resize:fill:
    948:592,enlarge:1

    > I to jest to BMW? Na fotkach z wypadku jest białe.

    Na wszystkich artykułach jest właśnie to.

    > Po za tym, jeśli ten
    > samochód tak wygląda, to ciekawe, jak ktoś rozpoznał, który to model.

    Normlnie - jak ktoś się interesuje to pozna.

    > Po
    > trzecie zauważ, ze samochód jest tak odkształcony, jakby uderzył w coś
    > skośnego znajdującego się przed nim pod kątem 45°. Nie wydaje Ci się, że
    > jakby najechał na normalnie jadącą KIA, to by trochę ten przód inaczej
    > wyglądał?

    Bo ja wiem...

    > Już Ci wiele razy zwracałem uwagę na to, że z tego, ze Ty o czymś nie
    > wiesz, nei słyszałeś, albo wręcz uważasz, ze to nie istnieje nie wynika
    > w żadnej mierze, ze tego nie ma.

    Ja wiem, że to BMW tam było. To policja udawała że go nie było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!