  • Data: 2010-10-23 18:20:06
    Temat: Re: Czy każdy może sobie przyjść na posiedzenie sądu?
    Od: " " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdybym zapłacił przez PayPal, to bym już DAWNO otrzymał zwrot pieniędzy, i
    już PayPal by się zajął Złodziejami, tak jak miałem [nie]przyjemność
    kilkarotnie.

    Ale PayU SA zachowuje się jak paser.

    Gdybym zapłacił kartą, a nie przez PayU (własność zagraniczna wg KRS, wg
    dzwoniącej do mnie pindy "nie możemy Panu udzielić informacji kto jest
    właścicielem") to już by mój bank się zajął Złodziejami.

    Unikajcie PayU SA Grupa Allegro, bo niczego Wam nie gwarantuje!!

    -----

    > Gdybyś przelał przelewem, to też byś bank wyzywał, że przekazał pieniądze
    zgodnie z Twoją dyspozycją?