  • Data: 2010-10-22 13:02:41
    Temat: Re: Czy każdy może sobie przyjść na posiedzenie sądu?
    Od: " " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Próbowałem zgłosić parokrotnie.

    Zawsze był jakiś pretekst do nieprzyjęcia.

    A to otwarty spór (to po jaka cholerę jest spór?), a to żądanie doniesiena na
    Policję o przestępstwie (67 zł to nie przestępstwo i nie będę się ośmieszał
    na Policji).

    W międzyczasie blokowane były przez Allegro moje negatywne komentarze
    dotyczące transakcji (mimo dokonanej zapłaty brak towaru).

    Wpisywałem komentarz - , a on się nie ukazywał...

    Wysłałem wezwanie do zapłaty do PayU (Marcelińska, Poznań).
    Od razu odzwonili spuszczając na drzewo.

    W jednym zdaniu "my nic nie mamy wspólnego ze spółką Allegro", w
    drugim "starannie przeanalizowaliśmy Pańską korespondencję z Allegro w tej
    sprawie" (to skąd znali korespondencję?? i mój numer telefonu???)...

    Czekam na pisemną odpowiedź od PayU i zawiadamiam m.in. media i rzecznika
    ochrony konsumentów.

    PayU NICZEGO nie gwarantuje poza przelaniem pieniędzy do złodziejskiego
    sprzedawcy!!

    Innymi słowy PayU SA Grupa Allegro to taka odmiana PASERA!

    -----