eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ? › Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "jaQbek" <j...@s...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Date: Thu, 11 May 2006 20:57:52 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <e401ff$a9u$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e3tf4m$pb1$1@inews.gazeta.pl> <e3tg4i$ei9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e3ussp$o3k$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1d7l6w70ddyev$.rh15pcioxbw3.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: nat-dom.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1147373871 10558 212.76.37.148 (11 May 2006 18:57:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 May 2006 18:57:51 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-User: kuba_wr
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:386815
    [ ukryj nagłówki ]

    > Az przykro patrzec jak ludziom ciezko sie mysli w dzisiejszych czasach...
    Tu się z Tobą w pełni zgodzę

    > Czy jak kioskarka nie poinformuje mnie, ze zamiast 10 biletów autobusowych
    > normalnych, moge kupic jeden dobowy bo bedzie taniej, to tez Twoim zdaniem
    > mnie oszukuje?
    Tyle, że te 10 biletów możesz wykorzystać w ciągu więcej niż jednego dnia. Bilet
    dobowy jest ważny jeden dzień. Jeśli jednak powiem kioskarzowi, że chciałbym w
    ciągu doby 10 razy przejechać autobusem i potrzebuję na to bilet(y), a on
    sprzeda mi 10 jednorazowych wiedząc, że korzystniejszy dla mnie będzie bilet
    dobowy, poczuję się oszukany.

    > Nie moge pojąć czemu dopatrujesz sie oszustwa tam gdzie go nie ma. Emerytka
    > przyszła do kasy, poprosiła o bilet z A do B i go dostała.
    W świetle prawa poprosiła o sprzedanie jej usługi przewozu - bilet jest tylko
    dokumentem potwioerdzającym zawarcie umowy. Sprzedawczyni miała kilka wariantów
    naliczenia opłaty za TĄ SAMĄ USŁUGĘ - przejazd 1 osoby w 1 klasie poc.
    pospiesznego z Gdańska do Jeleniej Góry w sobotę. Wybrała wariant droższy.
    Dlaczego ?

    > Niczyim
    > obowiązkiem było informowanie jej, że może zaoszczędzić 4 zł kupując bilet
    > weekendowy, miesięczny, czy roczny niewidoczny...

    Jesteś tego pewien ? Nie wiem, jak to jest na PKP, dla którego klient to tylko
    zbędny balast. Natomiast na Deutsche Bahn obowiązkiem osoby sprzedającej bilet
    jest sprzedać go jak najkorzystniej dla klienta, aby ten zechcial jeszcze kiedyś
    z usług firmy skorzystać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1