    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy jest takie prawo... [dot. gruntu]?
    Date: Mon, 20 Nov 2006 15:13:55 +0100

    Użytkownik "tarcamion" <tarcamion@g_a_z_e_t_a.pl_> napisał w wiadomości
    news:ejs7d0$ci7$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście, że płaciłem za to podatki. Wysokość opodatkowania nie
    > została pomniejszona o powierzchnię drogi. Płaciłem za tę drogę.

    jak juz ci powiedziano ;) postaw szlabany tabliczke teren prywatny i
    czekaj na reakcje, to nie ty musisz udowadniac swoje prawa do tej ziemi,
    albo jak masz kase ogrodz wszystko siatka :)

    wiem ze jest prawo zwiazane z drogami dojazdowymi do posesji, wtedy kiedy
    nie ma innej mozliwosci, wtedy musisz rzeczywiscie taka droge udostepnic,
    ale w tym wypadku to jest tylko jakis tam skrot, wiec nie dotyczy,
    paragraf o ktorym pisal bl nie ma racji bytu z powodu czasu (ponizej 30
    lat) a poza tym jak pisalem zasiedzenie trzeba przeprowadzic sadownie i
    spelnic szereg wymogow