    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy jest sens walczyć ze spamem?
    Date: Thu, 03 Jul 2003 20:12:22 GMT

    Użytkownik "Dawid Szałęga" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bdsvja$j1o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    (...)
    > Proszę Was bardzo mocno, abyście poradzili mi w jaki sposób mam z tym
    > walczyć, bo już mam tego serdecznie dość. Z góry dziękuję za poświęcony
    czas
    > na przeczytanie tego i ewentualne odpowiedzi.

    Ja dostaję codziennie ok. 5-10 listów @ w obcym języku, to co Wy nazywacie
    spamem i wcale mi to nie przeszkadza. Po prostu kasuję przed przeczytaniem.
    Walka ze spamem jest moim zdaniem jak walka z wiatrakami.

    Kto mi wyjaśni, w jaki sposób przeszkadza mu spam ? Owszem... zajmuje to
    trochę czasu, aby odróżnić spam od koresponencji właściwej, ale ja znalazłem
    na to doskonałe rozwiązanie. Do konkretnych wiadomości mam skrzynkę @
    komercyjną, a w necie ujawniam skrzynki darmowe, których mam kilka. Ołtluk
    Express regułami wiadomości sortuje mi wiadomości do odpowiednich folderów i
    juz na etapie odbierania jestem w stanie odróżnić spam od nie-spamu. Mam
    czas - wchodzę do tych folderów, nie mam czasu czytam tylko listy @ ze
    skrzynki komercyjnej i sprawa załatwiona.

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa