  • Data: 2002-10-14 22:55:20
    Temat: Re: Czy ja musze udowadniac swa niewinnosc ?!?!
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Skarżyński" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aogt4v$lar$1@news.onet.pl...

    > To bez sensu. Supermarkety forsują takie rozwiązania (domniemanie winy),
    > bo szkoda im pieniędzy na znakowanie towarów/solidną ochronę.

    wlasnie, jak to jest z tym znakowaniem towarow? Jeden ze znajomych twierdzi
    (przetestowal ponoc osobiscie) ze rozmagnesowanie ustrojstwa przez kasjerke
    nie "skutkuje" na wieki wiekow, bowiem przy ponownych odwiedzinach tegoz
    sklepu towar wczesniej zakupiony zaczal "piszczec" na bramce. Co ciekawsze:
    wyjsciowej, wejsciowa nie dala znaku zycia. Czy takie praktyki sa OK?

    Asia