  • Data: 2005-06-09 17:59:35
    Temat: Re: Czy istnieje możliwość obrony?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Liczyć na to że sąd w to uwierzy, w co mocno wątpię. Starać sie udowodnić
    > kto podrzucił i dlaczego.
    > Narkotyki nie są takie tanie i by podrzucić jakąś większą ilość trzeba
    > wydać trochę kasy, a są lepsze i tańsze sposoby wrabiania w jakieś
    > przestępstwo.

    trzy dzialki po 1 gramie juz chyba wystarczy w wrobienie a to koszt
    od okolo 60 do okolo 600 zl. Wiec nie jest to jakas kosmiczna kwota

    > Wariograf jest dowodowem tylko w amerykańskich filmach.

    i w dokumentach na stacji discovery a te chyba nie przyrownasz do
    amerykanskich filmow

    Niczego nie
    > dowodzi. I jest niedopuszczalne w kpk.

    Mozna przeprowdzic 2, 3 badania, na pewno bedzie bardziej wiarygodne. W
    stanach jest jeszcze jeden patent
    stosowany, podaje sie podejrzanemu pewien narkoptyk ("zmiekczac mozgu" - tak
    przynajmiej na discovery nazwali)
    i sie odbywa przesluchanie.
    Moim zdaniem wprowadzenie tych 2 rozwiazan (rownoczesnie) przy sprawach na
    ktorych dowodem
    ma byc tylko i wylacznie zeznanie swiadka jest bardzo dobrym pomyslem i
    wyeliminowaloby sporo
    sytuacji w ktorych zamykana jest osoba niewinna.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."