eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy iść z tym do prawnika (koszty i czy ktos wezmie taka sprawe)? › Re: Czy iść z tym do prawnika (koszty i czy ktos wezmie taka sprawe)?
  • Data: 2007-05-18 13:02:11
    Temat: Re: Czy iść z tym do prawnika (koszty i czy ktos wezmie taka sprawe)?
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f2k7q4$10qc$2@news2.ipartners.pl...

    > Może lepiej złóż na policji zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia
    > przestępstwa? Czym innym jest niewywiązanie się z umowy, a czym innym
    > świadome wprowadzanie w błąd.

    To zrobię swoją drogą (w końcu to wyłudzenie), ale chodzi mi tez
    o odzyskanie pieniędzy. Sprawa jest chyba banalna, wystarczy
    napisać poprawnie pozew, dołączyć odpowiednie dokumenty
    i stawić sie w sądzie. Chciałbym to zrobić z pomoca prawnika,
    bo dla profesjonalisty to pryszcz, a ja mogę popełnić jakis glupi
    błąd w pozwie =) No ale w Fedaracji Konsumentów tez chyba
    mi pomogą to napisać.