  • Data: 2004-04-16 20:47:37
    Temat: Re: Czy informowac sad?
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> szukaj wiadomości tego autora

    Feanor wrote:

    > Ale dlaczego to on ma te 4 zł zapłacić?? ,
    > Imho to niech się powiadamianiem martwi dłużnik.Wystarczająco duzo
    > problemów człowiekowi narobił i nie wydaje mi się aby Jakub musiał teraz
    > dbać o jego interesy.

    Korona mu z glowy przeciez nie spadnie. Skoro sad poprosil to mozna
    grzecznosc wyswiadczyc, nawet za cene (?!) 4 PLN i nawet jesli nie musi.
    Oni sobie tam sprawe ladnie zamkna i beda mieli spokoj, bo przeciez nie
    trzeba byc jakos szczegolnie rozgarnietym zeby domyslic sie ze gosc ktory
    jest oszustem bedzie mial taka prosbe sadu w glebokim...

    PS: Zawsze wszystko przeliczasz czy Ci sie oplaca? Jesli taka to wyrazy
    wspolczucia.
    PPS: Nie odpisuj. To kosztuje ;))
    --
    Life is a beach and then you dive...