eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy cos takiego moze byc dowodem w sprawie (wydruk z grupy dyskusyjnej) › Re: Czy cos takiego moze byc dowodem w sprawie (wydruk z grupy dyskusyjnej)
  • Data: 2005-02-21 08:36:25
    Temat: Re: Czy cos takiego moze byc dowodem w sprawie (wydruk z grupy dyskusyjnej)
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie, ze możesz, ale wóczas w moim kompuetrze nie będzie haseł ani
    > postów
    > z tego konta.

    nieprawda, wymiana dysku, usuniecie danych... brak archiwiwizacji poczty,
    poczta wyslana przez www, to metody nie pozostawiajace sladu na twoim kompie

    > Dobra, przy założeniu, że jestem w sieci lokalnej. No i zapominasz o
    > dowodzie w postaci zabezpieczenia komputera, który stoi na końcu łącza.
    > Jeśli Ty będziesz w moim imieniu posty wysyłał, to na moim komputerze nie
    > powinno ich być.

    jakbym byl o co spodejrzany ot pierwsza rzecz ktora robie to wymieniam dysk
    twardy, ale ten fakt pomijam powyzej argumenty ze na komputerze wcal enie
    mus zostac ani slad po wyslanym mailu, nawet na dysku twardym po gruntownym
    badaniu, poniewaz komputer odpowiednio skonfigurowany nie zapisuje nic na
    tym dysku, jedynie w obszarze tymczasoym, ktoy jest skutecznie nadpisywany i
    nie do odczytu dl anikogo...