    From: "MiK^" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy coś takiego mogę na rodzinnej działce ogrodniczej?
    Date: Fri, 6 Nov 2009 05:22:06 -0800 (PST)

    > Zaraz, zaraz... mogę bez pozwolenia sobie postawić domek 35m2 podpiwniczony,
    > z użytkowym poddaszem i kominkiem a nie mogę dachu z jedną ścianą i podpartą
    > dwoma belkami? Mówi o tym regulamin ROD Polskiego Związku Działkowców,
    > Dz.U.05.169.1419 Art. 48. itp.itd. Gdzie mogę w takim razie poczytać o
    > fundametach? Chodziło mi raczej o to, czy sumaryczna powierzchni wszystkich
    > altan może przekroczyć te 35m2 a tu takie niespodzianki ;)

    Obiekty nie wymagajace pozwolenia na budowę wg ustępu 2 artykułu 29
    Ustawie o Prawie Budowlanym :

    "Wolno stojących parterowych budynków gospodarczych, wiat i altan oraz
    przydomowych oranżerii (ogrodów zimowych) o powierzchni zabudowy do 25
    m2, przy czym łączna liczba tych obiektów na działce nie może
    przekraczać dwóch na każde 500m2 powierzchni działki."