eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Żydzi rządzący Polską chcą się uwłaszczyć na poniemieckim majątku? › Re: Czy Żydzi rządzący Polską chcą się uwłaszczyć na poniemieckim majątku?
  • Data: 2008-04-16 11:04:10
    Temat: Re: Czy Żydzi rządzący Polską chcą się uwłaszczyć na poniemieckim majątku?
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Kulesza pisze:

    > Czy facet nie powinien się leczyć? Nie można złożyć jakiegoś grupowego
    > wniosku o ubezwłasnowolnienie faceta i odcięcie go od komputera? ;)

    Czasami medycyna jest bezsilna w leczeniu nierozpoznawalnych przypadkow.
    Poczekajmy moze na konowalow obcych bo ten gostek traci mi takim;)

    --
    jedrus

    Gdzie konczy sie logika, zaczynaja podatki. Jezeli wiesz o Mokotowie cos
    czego inni nie wiedza, koniecznie podziel sie tym na
    http://www.mokotow.btx.pl