eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo? › Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
    From: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego
    prawo?
    Date: Thu, 23 Nov 2006 13:28:57 +0000 (UTC)
    <ek3ko8$9a8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <ek46d6$nj9$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Dnia 23.11.2006 m...@g...com <m...@g...com> napisał/a:

    > Czyli zgadzamy się że jest ujemnym skutkiem.
    >
    > Teraz kwestia co spowodowało ten ujemny skutek. Wg. mnie, to że
    > powodem jest złamaniem statutu, nie zmienia faktu że powodem jest także
    > przynależność do innego związku kynologicznego. Czy nie mam racji?

    Nie masz racji usiłując budować taki "łańcuszek wzajemnych zależności", bo w
    ten właśnie sposób najgorszych przestępców adwokaci usiłują usprawiedliwiać,
    że "w dzieciństwie miał do szkoły pod górkę, i dlatego teraz zabił".

    Tak więc pozostaniemy przy tym, że relegowanie następuje w wyniku złamania
    statutu - o którego postanowieniach członek był dobrze poinformowany - a
    adwokackie chwyty to sobie odpuść. Nie jesteśmy w sądzie. :]

    > [...]
    >
    > No super. Czyli wystarczy znaleźć chociaż jedno stowarzyszenie do
    > którego przynależność nie powoduje skutków ujemnych, żeby było w porządku?.
    > To jak z tarasem dla odprowadzających na lotnisko. W Warszawie nieczynne,
    > ale jest ok, bo jest czynne we Wrocławiu.

    Analogia nietrafiona.

    > Takie mam prawo, że te zapisy są nielegalne.

    Zgłoś do prokuratora, jeśli naprawdę tak uważasz. Nie chcesz zgłosić, czyli
    nic nie chcesz robić w tej sprawie - nie narzekaj, nie jojcz, nie popłakuj.
    To i tak nic nie da.
    --

    Z.