eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie? › Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
  • Data: 2013-10-25 12:32:15
    Temat: Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 października 2013 11:30:45 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer
    napisał:
> [...]
    nie dostaniesz
    Co do PFRON to nie wiem jak jest z dofinasowaniem.
    Wiem z praktyki że firmy ochroniarskie zatrudniaja przewaznie na umowy smieciowe. Ale
    faktycznie w ogłsozeniach piszą że preferują kandydatów z grupą inwalidzką. I znam
    conajmniej kilka osób z grupa inwalidzką zatrudnionych na umowy smieciowe.
    Malo tego, zatrudnienie sa w dwóch firmach(firmy powiązane kapitałowo ze soba) w
    jednej firmie na symboliczne 100zł w drugiej wg stawki godzinowej(4,5-5zł/godz)
    Podobno dzięki temu tez sa jakies oszczędności n jakiś tam skaldnikach wynagrodzenia
    dla "pracodawcy".