eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie? › Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
  • Data: 2013-10-25 13:45:01
    Temat: Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-25 13:28, Kris pisze:

    > Mój 63 letni teść (który całe dotychczasowe życie przepracował ale jeszcze prawa do
    emerytury nie ma) i sporo jemu podobnych moga miec troszkę inne zdanie. Może i jak
    piszesz sa durniami bo nie poszli za młodu do kopalni czy innej mundurówki ale coż
    tego cofnąć teraz nie można.

    Czyli Twój teść (zgaduję:) nie może znaleźć pracy, a wieku emerytalnego
    jeszcze nie osiągnął.
    Wyobraź sobie więc, że zlikwidowano ten p...y ZUS i Tobie i Twojej żonie
    zostaje miesięcznie blisko dwa tała w kieszeni. Może też Twoja żona ma
    jeszcze rodzeństwo? Czy w sumie, z tej kasy, nie bylibyście w stanie
    zapewnić teściowi środków do życia? Albo pozwolić mu mieszkać i stołować
    się w Waszym (większym, bo stać Was) domu?

    Czy może wolicie nadal płacić na ten p...y ZUS i pozwalać, żeby to
    urzędnik decydował kiedy i ile teść dostanie z Waszych pieniędzy, a w
    międzyczasie ten urzędnik budował sobie pałace i szkolił się wyjazdowo
    na Majorce, też z Waszych pieniędzy?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.