    From: SzerszeN <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy POMROCZNĄ można jeszcze bardziej UPOMROCZNIĆ ?
    Date: Wed, 15 Jun 2005 14:15:11 +0200

    Juzek Kocimientka napisał(a):

    > Ale... wolno miec wybujale uczucia religijne? Wolno. To teraz w miejscu
    > gdzie duzo osob ma owe wybujale uczucia religijne bym z draznieniem nie
    > przesadzal. Bo jak w malym miasteczku 90 procent mieszkancow bedzie mi pluc

    to zupelnie co innego :) co innego ciemnogrod w miejscu zamieszkania, a
    co innego prawo

    > Zreszta chyba bym w tej grupie z wybujalym
    > sie znalazl mimo, ze niewierzacy jestem :)

    no coz ja tam zawsze wolalem pod prad niz z pradem, ostatnio gdzies
    slyszalem fajny tekst ze "tylko gowno z pradem plynie", oczywiscie bez
    obrazy, tak mi sie tylko taki tekst przypomnial :)

    co innego fakt ze jesli tam jest taki zascianek to bractwo moze miec
    problemy, ale calosc tej nagonki bardziej wyglada mi na lokalne potyczki
    polityczne niz autentyczne religijne obuzenie