    From: Smok Eustachy <S...@E...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole?
    Date: Fri, 11 Sep 2009 10:17:11 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 12:08:04 +0200, gazebo napisał(a):

    > Jesteś nominalistą? :) Przecież mogą nauczać ciebie.

    Nie ewolucjonistą. Skoro pogląd o dziewicy i urodzeniu bez faceta się
    przyjął i utrzymał to znaczy że ewolucyjnie jest korzystny.

    A skoro poglądy ateistyczne się nie przyjęły chociaż idee były znane to
    znaczy że są niekorzystne ewolucyjnie.

    Obecne zaś ich stosunkowe rozpowszechnienie to skutek aktywacji
    naturalnych regulatorów mających przywrócić zachwianą przez człowieka
    równowagę. Akcja rodzi reakcję. Czyli teraz nasilają się postawy
    świrujące.

    http://pclinuxos.org.pl/