eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJuż 9 sierpnia PO-Trzaskowscy wiedzieli że Marsz Niepodległości będzie niezarejestrowany ;-) › Re: Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie nielegalny (przestępstwo/wykroczenie) czy niezarejestrowany?
  • Data: 2021-11-04 19:48:52
    Temat: Re: Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie nielegalny (przestępstwo/wykroczenie) czy niezarejestrowany?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.11.2021 o 19:39, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz ... a co przeszkadza sie zgromadzic w wybranym miejscu i
    > czasie wraz z innymi?

    No właśnie ustawa o zgromadzeniach cyklicznych:P

    > O obitym ryju nie wspominam, bo jakze to - w panstwie prawa takie rzeczy
    > podejrzewac ? :-)

    Właśnie to te zgromadzenia różni. Jak były kiedyś marsze po i pis w
    jednym czasie, to siłą rzeczy częśc "zagranicznych" co przyjechali do
    stolicy się pogubiła i znalazła się nie tam gdzie trzeba. Co ciekawe
    nikt nie próbował im robić przykrosci tylko z lekkim rozbawieniem (ale
    nie szyderą) było im tłumaczone, że najkrócej do właściwych odłączyć z
    bankowego pod pałac prezydencki przez poligon saski (choć wtedy chyba
    jeszcze nie był strefą zmilitaryzowaną - nie pamiętam dokładnie). No i
    kilka razy widziałem jakiegoś szura z hasłami o zamachu, zawsze w
    kożuchu. Dwóch kulsonów go dyskretnie pilnowało, ale nie potrzebnie, bo
    żadna krzywda od kodziarzy go nie spotykała. Nawet wodę mu donosili bo
    upał a ten człowiek w kożuchu - coś nie tak z głową pewnie miał, no ale
    przecież człowiek. Ciekawe jakby ktoś z tęczową flago poszedł na marsz
    naziołków?

    --
    Shrek