  • 1. Data: 2004-08-26 08:44:21
    Temat: Re: Czy IDEA może??
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "Magda" <m...@p...fm> napisala:

    >Tym samym uniemożliwiając klientom wykorzystanie abonamentu,
    > za który przecież płaci się z góry i w którym są np. bezpłatne minuty,
    >no i te oczywiście przepadają.
    Czekaj cos nie rozumie: masz r-k np. z dniem 1.08 (platny do 15.08) za
    lipiec+abonament na sierpien. Rozmowy blokuja po 15 dniach od terminu
    zaplaty czyli 30.08. Dlaczego twierdzisz, ze cos tracisz, skoro w
    sierpniu powinnas je wykorzystac (i zapewne to zrobiles). Dodatkowo za
    abonament za sierpien NIE zaplacias ?

    KaMil

  • 2. Data: 2004-08-26 09:22:35
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "KaMil" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaplaty czyli 30.08. Dlaczego twierdzisz, ze cos tracisz, skoro w
    > sierpniu powinnas je wykorzystac (i zapewne to zrobiles). Dodatkowo za

    Chodzi mi właśnie o te minuty,
    za te zapłaciłam miesiąc wcześniej, a nie wykorzystałam wszystkich.
    Ogólnie rzecz biorąc to chodzi mi głównie
    o rozwiązanie z nimi umowy.
    Pisałam wyżej, chciałam przejść na sekundowe naliczanie ale Idea
    życzy sobie za to opłatę i to nie małą.
    Od kupujących kartę nie pobierają opłaty dodatkowej za naliczanie sekundowe,
    a przy abonamencie co? - kara za to, że płaci się co miesiąc forsę?
    Przy karcie nie mają pewności, że klient nie zrezygnuje z niej za miesiąc
    czy tydzień,
    przy abonamencie raczej mają zapewniony stały wpływ.

    Magda