eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-18 16:59:37
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Przede wszystkim wypadałoby nie tylko pisać, ale również czytać.
    > Ile razy można powtarzać to samo.

    A udowodnisz że ty przeczytałeś, zrozumiałeś i potrafisz pokazać co da
    się _udowodnić_ na podstawie już opublikowanych informacji?

    Za "coś tam musi śmierdzieć" sądy w Polsce już skazują w procesach
    karnych porzucając zasadę rozstrzygania wątpliwości na korzyść oskarżanego?
    Mecenas Giertych złożył do prokuratury zawiadomienie z zakresu prawa
    _karnego_ , o złożonych pozwach cywilnych w tej sprawie ja nie słyszałem.
    To wyznacza standardy dowodowe na grupie *PRAWO* . Na grupach
    p.s.polityka i p.pregierz standardy "sądu opinii publicznej" są całkiem
    inne. Ktoś ci zabrania się tam udzielać?

    --
    A. Filip