    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czemu ja płacę za ochronę ruin m1?
    Date: Sat, 27 Dec 2008 11:07:30 -0600

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z sobota 27 grudzień 2008 17:16
    > (autor witek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gj5jn2$7fg$2@news.interia.pl>):

    > Zabezpieczyć ślady włamania i podjąć śledztwo celem odnalezienia sprawcy i
    > odzyskania skradzionego mienia? Może 2000zł to nie M1, ale wydawało mi się,
    > że takie są zadania policji. Za dużo kryminałów chyba się naczytałem.

    Koszt tego idzie w tysiące i policji po prostu na to nie stać.
    idąc twoim tokiem myślenia: za mało płacisz na policję, żeby ich było
    stać na przyjeżdżanie do każdej "dupereli".

    Śledztwo i tak będzie podjęte, z tyn, że nie ma potrzeby przyjeżdżania
    do ciebie żeby to zrobić. Można to równie dobrze zrobić bez tego.

    > Tak. Ich to nie obchodzi, bo nie kradnie im. Zresztą gość również mieszka na
    > mój koszt, bo jako bezrobotny alkoholik ma dotowany czynsz.

    Ale co policja ma zrobić. Przyjechać i co? Popatrzeć na kable?
    Przecież oni nie są od ustalania, które kable tam są legalnie a które
    nie. Po pierwsze się na tym nie znają, po drugie nie są w stanie tego
    ustalić.
    Jedyną rzecz, którą powinni zrobić, to wziąć dane i przekazać je do
    zakładu energetycznego, czyli zrobić to samo co ty.