  • Data: 2009-02-22 20:43:34
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    sok marchwiowy wrote:
    > Powtórzę to co wcześniej napisałem. Może na kwitku jaki dostanie właściciel
    > samochodu będzie napisane. ...... bardzo prosimy o uregulowanie należności
    > wynikającej z ......
    > W przypadku gdy nie był pan(i) kierującym należy w
    > rubrykach znajdujących się na drugiej stronie wpisać dane kierującego lub
    > zgłosić się z wezwaniem po telefonicznym uzgodnieniu daty do .... w
    > nieprzekraczalnym terminie 14 dni. I oczywiście żelazne " za składanie ....".
    > Karanie z automatu miało by miejsce jak po ustaleniu właściciela maszyna
> [...]

    Przecież to jest teraz.
    Właściciel dostaje pisemko, w którym ma albo potwierdzić, że to on jest
    na zdjęciu, albo wskazać kierującego pojazdem.

    Różnica polega na tym, że w nowych przepisach właściciel od razu będzie
    uznany winnym, w obecnych nie jest.
    Czaisz?
    Teraz ma sie przyznać do wykroczenia, w nowych przepisach ma udowodnić,
    że wykroczenia nie popełnił.