  • Data: 2005-08-28 08:24:27
    Temat: Re: Cytowanie postów
    Od: Pozoreusz <pozip@SPAM_TRAPop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Sobociński napisał:

    > Jeżeli chodzi o cytowanie postów z grupy to wiadomo, że nie ma problemu
    > (chyba, że ktoś by zastrzegł prawa autorskie, ale to nie miałoby sensu).
    > Problem dotyczy sytuacji, kiedy przesyłam czyjegoś posta na inną grupę lub
    > listę i tam toczy się na jego temat dyskusja.

    Jest coś takiego jak pole nagłówka wiadomości usenetowej Followup... I
    Faktycznie to informacja o kontynuacji wątku na innej grupie. A skoro to
    ficzer newsów, to chyba wszystko jasne?

    W ogóle bzdurny problem. Ja wiem, że teraz częściej się dyskutuje na
    jakichś forach podpiętych pod stronki www, ale żeby nie wiedzieć o
    folołapie? ;-)