eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoĆwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G. › Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G.
  • Data: 2022-02-03 16:16:56
    Temat: Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Feb 2022 14:17:46 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > To oficjalna wersja. Małżeństwa pomiędzy osobami z różnych kręgów
    > religijnych w okresie międzywojennym nie były szczególnie częste. I już
    > nie tyle chodzi o różnice wyznaniowe, co po prostu kulturowe. Tak więc
    > obecność Żydów niespecjalnie - moim zdaniem - zakłócała czystość rasową
    > Niemców.

    Mialo juz jednak miejsce spore "odszczepianie" od zydowskiej
    wspolnoty, mieszanie i moze rzeczywiste zagrozenie dla
    "czystosci rasowej".
    Musial miec jednak silne przekonanie o znaczeniu rasy ... no dobra,
    miał.

    >Po prostu jakiś tam odsetek społeczeństwa nie był Aryjski i tyle.

    No ale wiesz - co dalej?
    Zapaskudzą czystą rasę, czy uznamy, ze 90% "aryjskiej krwi" wystarcza?

    J.