    From: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Crackowanie oryginalnej gry
    Date: Mon, 15 Feb 2010 11:21:53 +0100

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    news:hlb2e4$ph7$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam.
    >
    > Załóżmy, że mam jakąś tam grę. Oryginał legalnie kupiony w sklepie. Gra do
    > uruchomienia wymaga płyty włożonej do napędu. A mnie się nie chce
    > każdorazowo wstawać, podchodzić do regału, ściągać pudełka z wysokiej
    > półki, wyciągać płyty, wkładać do czytnika i dopiero móc zagrać. Chciał
    > bym po prostu kliknąć i grać. W związku z tym mam pytanie. Czy
    > zainstalowanie do takiej (LEGALNEJ!!!) gry cracka typu "NoDVD" będzie
    > przestępstwem?
    > Taki crack powoduje, że gra będzie chodzić bez płyty w napędzie. Wiem.
> [...]

    Moim zdaniem to troche wirtualny problem, bo szansa,
    że ktoś kiedyś przyjdzie do Ciebie żeby kontrolować
    grę jest mniej więcej taka, jak że rozlane piwo odbije się
    od podłogi i wskoczy z powrotem do butelki. Tzn. jest to
    możliwe, ale... :)

    W ostateczności zaszyfruj jedną partycję na dysku
    TrueCryptem i tam zainstaluj tą grę oraz inne pliki, co do
    których masz wątpliwości prawne :)

    Już bardziej bym się obawiał, że ten crack może mieć
    w sobie jakieś "niespodzianki"