  • Data: 2005-12-03 10:13:24
    Temat: Re: Coś dla solidaryzujących się z pielęgniarkami :-(
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    po pierwsze nikt sie nie solidaryzowal, tylko potepial zachowanie fotografa,

    po drugie

    Jeden z wcześniaków, Mateusz - który
    > prawdopodobnie był jednym z fotografowanych dzieci - zmarł w październiku.

    przyczyna smierci nie bylo robienie zdjec co juz prokuratura ustalila. O tym
    ostatnio dziennikarze zapominaja powiedziec.

    Mnie zastanawia czy Matka chlopca fotografowanego moze pozwac szpital o
    naruszenie dobr
    dziecka ?

    P.