  • Data: 2005-05-27 19:39:41
    Temat: Re: Compensa - odmowa odszkodowania AC( przestroga
    Od: ann<a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mi tak ze Compensa bo dłuugim zwlekaniu (65dni od zgloszenia) wydała odmowną
    decyzje odszkodowania z AC.
    Dziwi mnie ten fakt iż rzeczoznawca pracujący dla Compensy nie miał wątpliwości,
    co do zasadności wypłacenia odszkodowania. 5 dni po wykonaniu opinii zadzwonił
    do mnie likwidator szkód z Katowic i poinformował o wysokości odszkodowania.
    Wyraziłam zgodę na rozliczenie metodą kosztorydową i spokojnie czekałam na
    pieniądze. Niestety moja cierpliwośc wysiadła na początku maja. Po wykonaniu
    kilku telefonów dowiedzialam sie iż mój przelew czeka na podpisa "kogoś z
    warszawy" i ze w ciągu kilku dni pieniądze wpłyną na moje konto. 13 maja
    podpisałam umowe z TUCompensa na ubezpieczenie w kolejnym roku- oczywiscie
    podniesiono mi składkę roczną o 5-10%. Jednak odszodowania nie dostałam. Dzis
    otrzymałam decyzje odmowną !!!

    Osoby potrafiące mi coś doradzić proszę o pomoc.

    pozdrawiam

    a...@p...onet.pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info