  • Data: 2004-07-29 08:59:52
    Temat: Re: Cofnięcie darowizny
    Od: Cinas NOne <cinas_none_malpa_@_o2_.peel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > No pewnie...

    No ale jeszcze intrygują mnie detale... otóż obdarowany zapłacił
    wszelkie opłaty notarialne itp., teoretycznie jest wyłącznym
    właścicielem mieszkania. I nagle darczyńca postanawia cofnąć darowiznę
    (zakładając poważne powody) - wszystko zostaje anulowane, czy jak?

    Acha. Jeszcze jedno. Jeśli darczyńca nie żyje, zaś jego żona i owszem,
    to czy ona może dokonać cofnięcia?

    Cinas NOne
    --
    GAT/S d- s:- a03 C UL P--- L+++ E W- N+ o-- K- w--- O-- M? V? PS++
    PE++ Y PGP- t- 5? X+ R- !tv b++ DI? D+ G+ e+++ h--- r+++ y? z+++