  • Data: 2008-02-17 13:29:32
    Temat: Re: Cofanie liczników, immunitety
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości:

> [...]
    > techniczny auta i nie wnosze zastrzeżen. czy taki zapis mozesz podwazyc
    > mówiac ze licznik był cofniety? przeciez jest podpis pod "znany mi jest...
    > i nie wnosze zastrzezen..."
    > proste rozwiazanie: jedna linijka więcej. szpedajacy oświadcza ze przebieg
    > na liczniku zgadza sie z rzczywistym...
    > pytanie jak to udowodznisz ze jest inaczej....
    > Drugi koniec tego samego kija. komis z zajebistymi, tanimi autami, ale
    > każde ma przebieg ZERO km na liczniku(pomimo kilku lat jazdy). kazda umowa
    > ma wbitą pieczątke: sprzedawca nie zna faktycznego stanu licznika....

    Jak już miałbym kupować auto to na pewno nie od handlarza...

    A jeśli sprzedawcą jest osoba prywatna i jest *I właścicielem* to mogę jego
    podać do sądu gdy udowodnie iż auto ma nieprawdziwy cofany przebieg i jest
    powypadkowe...wtedy IMHO moża wygrać sprawę. ;) Tylko pytanie ile czasu
    trzeba czekac na wyrok i ile mozna dostać zwrotu pieniędzy za
    "przewartościowany" samochód ?

    > ToMasz

    Pozdr.

    --