  • Data: 2020-01-17 23:36:11
    Temat: Re: Cofanie licznika....
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > Piekne.
    > Ale ja cie nie pytam, jakie sa procedury tylko co ci mowi zdrowy
    > rozsadek.

    Że nie wiem, co facet powinien zrobić, bo nie napisano. Jak w
    rozporządzeniu będzie, że przykładowo warsztat dokonuj.ący koreksty ma
    dokonać wpisu drogą elektroniczną do CEPIK, zanim wypuści pojazd, to nie
    da się go złapać pomiędzy cofnięciem, a wpisem.

    > Znowu - ja cie nie pytam co "mysli" ustawodawca.
    > Ja cie pytam co ty myslisz? Znaczy bardziej jak powinno być, a tylko
    > troche jak jest!

    Osobiście uważam, ze cofanie licznika jest oszustwem. Z tym, że czasem
    usiłowaniem w przyszłości :-)

    --
    Robert Tomasik