eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCofanie licznika....Re: Cofanie licznika....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.5.2.55!not
    -for-mail
    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cofanie licznika....
    Date: Fri, 10 Jan 2020 20:41:53 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <qvak2a$6c0$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <qv89u9$o3s$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <5e17b15c$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.5.2.55
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 10 Jan 2020 19:42:02 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="m4rkiz";
    posting-host="213.5.2.55"; logging-data="6528";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.3.1
    Content-Language: en-US
    In-Reply-To: <5e17b15c$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:793464
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2020-01-10 00:03, Robert Tomasik wrote:
    > Cofanie licznika nigdy legalne nie było.

    Oczywiście że było. Sam cofałem.

    > Ponieważ stan licznika ma
    > realny wpływ na wartość pojazdu (są nawet wzory to uwzględniające), więc
    > przy każdej sprzedaży dochodziło ewentualnie do oszustwa. Tylko nikt
    > tego w praktyce od wielu lat nie ścigał.

    Słowo klucz - sprzedaży.

    Drugie słowo klucz - ewentualnie. Ja teścia informowałem że auto ma
    przebieg nieustalony jak kupował moje E39 z przebiegiem coś koło 60kkm
    (po moim zakupie okazało się że każdy moduł miał inne wartości z zakresu
    160-280kkm). A to co za nie zapłacił nie pokryło nawet połowy moich
    inwestycji w to auto bo zapłacił tyle co za założenie gazu i dwa
    komplety dobrych opon.

    >> A co do zasady problem i tak najistotniejszy jest podczas sprowadzania,
    >> więc dojdzie dodatkowa umowa na słupa podczas trwania której auto straci
    >> swoje 100 tysięcy i dalej będzie jak jest.
    >
    > No ale dalej, to będzie tylko do pierwszego badania technicznego.

    Po pierwszym badaniu w kraju auto które miało w DE 300kkm będzie miało w
    CEPIKu 150kkm. A potem ktoś to kupi i będzie jeździł latami.

    Osoby które poprawiają przebiegi krajowych aut to pewnie ułamki promila.

    A interfejs umożliwiający korektę raz na miesiąc w domu do niektórych
    modeli kosztuje tyle co pół litra. Więc to walka z góry przegrana.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1