  • Data: 2003-04-21 19:52:33
    Temat: Re: Co zrobic z oszustem?
    Od: Phyt0n <p...@k...plo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wrote:

    > coz znaczy odleglosc gdy w gre wchodza uczucia/pieniadze ;)))

    to do kolegi ktorego zrobiono troche w ciula..
    podawaj informacje co dalej z ta sprawa ...
    a tak swoja droga to wiadomo ze najtaniej sie kupi od tych, ktorzy maja
    malo komentarzy ... ale ja i tak wole tych z duza iloscia komentarzy
    pozytywnych ... zawsze kasa bezpieczniejsza jest ... ostatnio irde
    kupilem ... bez problemow przyszla ... ;-)
    --
    Pozdrowienia!
    Phyt0n