  • Data: 2008-08-18 18:45:13
    Temat: Re: Co znajduje się w odpisie KRS w dziale II?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 13:12:07 +0000 (UTC), Atlanticus napisał(a):

    > Zostałem zobowiązany przez sąd do dostarczenia odpisu z KRS,
    > poświadczającego fakt, że dana osoba była zdolna do reprezentowania spółki z
    > o.o. 4 miesiące temu.
    >
    > Jeśli chodzi o zdarzenia przeszłe, to należałoby wziąć odpis pełny za 60zł.
    >
    > Jednak jeśli skład członków zarządu do chwili obecnej się nie zmienił, to
    > czy mógłbym przedstawić odpis aktualny z działu II, w którym byłoby napisane
    > kto obecnie reprezentuje spółkę, oraz byłaby informacja, kiedy ostatnio były
    > zmiany w we wpisie w tym dziale.
    >
    > Czy to ma szansę przejść?

    Tak to jest w PL, że to klient musi dostarczać wszelkie papiery.
    Być może obydwa sądy i informacja KRS są w tym samym budynku, wystarczy,
    aby podreferedarz zszedł piętro niżej i to sprawdził wpisując jedno zdanie
    do akt i swój podpis.

    Moim zdaniem wypis konkretnego działu powinien być wystarczający, jeszcze
    dokładnie przeczytaj czego sąd chce...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net