eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo ze sprzętem po wypłacie odszkodowania, który się odnalazł › Re: Co ze sprzętem po wypłacie odszkodowania, który się odnalazł
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co ze sprzętem po wypłacie odszkodowania, który się odnalazł
    Date: Sat, 10 Mar 2007 22:06:54 +0100

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 10 marca 2007 11:47
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <esu2gf$l78$1@inews.gazeta.pl>):

    > A czemu połowę? Może miał taką wartość?

    Wartość jest rzeczą względną. Mój laptop jest z leksza zajechany. Więc
    pewnie nie jest wart ceny nowego, gdyby wyceniać do sprzedaży. Ale jak bym
    go stracił, to bym musiał kupić nowy, co by mnie uderzyło po kieszeni tyle,
    ile nowy. Więc z jednej strony jest on wart tyle co nowy, a z drugiej
    połowę z tego... :)

    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/