  • Data: 2024-03-18 02:37:32
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To znaczy jak? Tak czy inaczej problem "pijanych kierowców" jest u nas
    > nieco nadmuchany - problemem są ci powyżej 0,8.

    Np. piją prawie zawsze w czasie obiadu.

    > NIe wiem;) Może po prostu z punktu widzenia policji nie ma problemu że
    > robią korki w poniedziałek rano. To nie ich problem:P

    No z ich p. widzenia raczej nie jest to problem podejrzewam. A skoro coś
    miałoby się zmienić, to to coś musi nie dawać zbyt wielu
    false-positives.

    > Mniej akceptowalna niż jak cię zatrzymają zupełnie bez powodu? Bo
    > własnie tak się to odbywa teraz ;)

    No nie wiem. Teraz zatrzymują jak popadnie a w wariancie z powodem
    będzie to wyglądało jak? Sygnalizator na szybie? :) Akcja na chatę przed
    wyjazdem z garażu?

    --
    Marcin