  • Data: 2005-01-28 21:43:28
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message
    news:cteb1c$6fo$1@phone.provider.pl...

    > Kobiety uprawiają sport, jeżdżą samochodami i są szefami firm, więc mogą
    > tym mówić i znać się na tym. Natomiast jeśli chodzi o 'wkład' w
    > ciążę/aborcję/poród to jest delikatna dysproporcja między płciami i
    > równouprawnienia nie ma i nie będzie. A wypowiedziach (na pręgierzu :) )
    też
    > widać dysproporcję - przewaga kobiet dopuszczających aborcję i przewaga
    > mężczyzn żądających zakazu. Tylko takie spostrzeżenie, po prostu dziwi
    mnie.

    Nie zgadzam ise z poglądem że mężczyźni nie mają wkładu. Wkłąd mężczyzny w
    ciążę wynosi z tego co mi wiadomo 50% ;), ponadto chyab kobieta oczekuje
    od niego opieki nad dzieckiem i udziału w jego wychowywaniu na równi z
    nią, czyż nie?

    A poza tym chciałbym zaoprzeczyć stereotypom i powiedzieć, że jako
    mężczyzna jestem za dopuszczalnoscią aborcji w szczególnych przypadkach.
    Nie na żądanie, bo to trochę przesada, ale poza obecnie dopuszczanymi
    przypadkami co najmniej według wzorca który już kiedyś obowiązywał - czyli
    z "poważnych powodów społecznych". Uważam bowiem że aborcja jest złem, ale
    czasami jest złem mniejszym.

    Pozdrawiam
    Rav