  • Data: 2005-01-28 16:19:12
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W: news:ctdo3m$f70$1@news.onet.pl
    Od: Ewa <e...@W...TOplusnet.pl>
    Było:
    > Przepraszam ale czegoś nie zrozumiałam,dlaczego myślisz,że
    > reklamodawca złamał prawo?

    Bo się nie znam !
    W telewizorze i gazetach jak zawsze przed wyborami jest ruch w tym temacie
    i po ostatnich tak mi jakoś w głowie zostało, że antykoncepcja jest
    dozwolona a usuwanie płodu już nie.
    Coś mi też kołacze, że jak kobieta zostanie zgwałcona to ma straszne
    problemy z uzyskaniem dokładnie takiej "antykoncepcji po" jak opisana na
    stronie i w tej reklamie. Chyba był jakiś program TV o takich przypadkach.
    Bardzo proszę o wyjaśnienie co źle zrozumiałem w ciągu ostatnich kilku lat
    ... Albo lepiej gdyby ktoś napisał co można a czego nie można robić w
    granicach prawa z ciążą ...
    Poza tym rozumiem, że mogę zakupić takie tabletki, trzymać na półce i gdy
    będą potrzebne to po prostu użyć - no nie ja tylko żona - bez oglądania się
    na boki ;-)

    Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/