  • Data: 2014-01-15 09:14:28
    Temat: Re: Co z "ciężko chorą" żoną posła Hofmana?
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:lb3isa$akd$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Danusia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Bzdura - wprowadzasz w błąd, nie wiem czy z premedytacją czy tylko z
    > ignorancji:

    USTAWA

    z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia
    społecznego w razie choroby i macierzyństwa (tekst jednolity)

    Art. 8.

    Zasiłek chorobowy przysługuje przez okres trwania niezdolności do pracy z
    powodu choroby lub niemożności wykonywania pracy z przyczyn określonych w
    art. 6 ust. 2 - nie dłużej jednak niż przez 182 dni, a jeżeli niezdolność do
    pracy została spowodowana gruźlicą lub występuje w trakcie ciąży - nie
    dłużej niż przez 270 dni.

    Art. 9.

    1. Do okresu, o którym mowa w art. 8, zwanego dalej "okresem zasiłkowym",
    wlicza się wszystkie okresy nieprzerwanej niezdolności do pracy, jak również
    okresy niemożności wykonywania pracy z przyczyn określonych w art. 6 ust. 2.

    2. Do okresu zasiłkowego wlicza się okresy poprzedniej niezdolności do
    pracy, jeżeli przerwa pomiędzy ustaniem poprzedniej a powstaniem ponownej
    niezdolności do pracy nie przekraczała 60 dni.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.