eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo wyjdzie z syntezy lewackiej nadgorliwości/tępoty z kulsonką?Re: Co wyjdzie z syntezy lewackiej nadgorliwości/tępoty z kulsonką?
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co wyjdzie z syntezy lewackiej nadgorliwości/tępoty z kulsonką?
    Date: Mon, 5 Aug 2024 16:16:50 +0200

    On Thu, 1 Aug 2024 08:15:01 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    -zostal-powaznie-oskarzony-dramat-niewidomego-michal
    a-aa-eedf-VaF6-neun.html

    > Naprawdę myślisz że jak użyjesz słów "lewacki" oraz "kulson" to będzie
    > zabawnie a post wyda się wszystkim wartościowy?
    > Co do meritum, to nie sądzę żeby wspomniany kaleka miał wyłączony popęd
    > seksualny, aby nie wiedział że obok siedzi kobieta, aby nie mógł
    > wykorzystać swojego kalectwa jako pretekstu. Widziałeś film z
    > monitoringu? Ano, nie. Ja też i dlatego na twoim miejscu bym się
    > powstrzymał z komentarzami aż jakiś sąd obejrzy film i wyda wyrok, tak
    > jak ja zachowuję spokojny sceptycyzm wobec pismaków robiacych widły z
    > igły.

    Ale ale ... "współpasażerka, którą mężczyzna poprosił o pomoc,
    złożyła doniesienie o doprowadzenie jej do innej czynności
    seksualnej."

    To kto tu ma duży popęd ?

    "Ja widziałam ten monitoring, te zapisy z autobusu i żadna z nas nie
    chciałaby być tak dotykana - powiedziała reporterom "Interwencji"
    Karina Kamińska z KWP w Gdańsk. "

    "Ostatecznie usłyszał zarzut naruszenia nietykalności cielesnej. Jak
    poinformowała prok. Grażyna Wawryniuk z Prokuratury Okręgowej w
    Gdańsku, "nie chodzi o czyn o charakterze seksualnym, bo nie ma
    pewnych znamion, które musiałyby zafunkcjonować"."

    No, to ciekaw jestem tego filmu, tylko że go pewnie nie zobaczymy.
    Chyba, ze te niedobre pismaki ujawnią ...

    Robercie, a to
    "Zdaniem prawników reprezentujących niewidomego mężczyznę, policjanci
    przekroczyli swoje uprawnienia, zabierając go spod domu i
    przesłuchując bez obecności obrońcy, gdy "na pierwszy rzut widać, że
    on tego obrońcy potrzebuje". Jak stwierdził Piotr Bartecki, prawnik
    pana Michała, policja "nie miała podstaw do tego, żeby zabierać tego
    człowieka rano na komisariat, zastraszać, prowadzić postępowanie"

    Potrzebuje czy nie potrzebuje - przecież należy postawić zarzuty i
    poinformować o prawach :-P

    "- Na koniec okazuje się, że ten materiał dowodowy jest zerowy - dodał
    prawnik w rozmowie z dziennikarzami "Interwencji"."

    No ale to zdanie obroncy, policja i prokurator mają widać inne zdanie
    :-)

    J.