eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-) › Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko
    dla foliarzy ;-)
    Date: Mon, 29 Nov 2021 00:11:19 +0100

    > Zdecydowanie nie masz racji.

    W czym nie mam racji? Że lekarstwa ratują ludziom życie?
    To, że ty unikasz lekarstw, to nie znaczy, że nie ratują.
    Głupoty piszesz, jak zwykle.

    Powiedz jakiemuś choremu żeby nie brał lekarstw, bo ludzkość żyła bez
    lekarstw kilka milionów lat, więc i on się obroni...

    > Doniosłość mycia rąk doceniali ludzie
    > tysiace lat temu.

    [ciach reszta bez związku]

    No. Czyli przed chwilą (jak na skalę kilku milionów lat).

    Ludzkość żyła kilka milionów lat bez mycia rąk podczas zabiegów i
    porodów. A teraz wychodzi, że mycie rąk ratuje życie. Po chuj lekarze
    zaczęli myć ręce, skoro to nie ratuje życia?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr