eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-) › Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
  • Data: 2021-12-03 16:38:54
    Temat: Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
    Od: Sebastian Dziarmaga-Działyński <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 26 listopada 2021 o 17:54:52 UTC+1 Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Elo
    >
    > Nie chce mi się odszukiwać kto pytał co wpisują na karty zgonu w
    > szpitalach. Więc nowy wątek.

    nie wiem, czy ktoś to w tym wątku już pisał, bo nie mam sił wszystkiego czytać, ale
    jest też druga strona medalu, która to wszystko - że tak powiem - konwaliduje

    otóż jeśli ktoś wyjdzie ze szpitala po covid-19 i umrze np. w ciągu miesiąca -
    EWIDENTNIE zatem z powodu COVID-19 (a de facto z powodu leczenia covid-19) - to nie
    widnieje "w papierach" ani żadnych statystykach, jako zmarła z powodu COVID-19.

    Tak zmarł np. piosenkarz Krzysztof Krawczyk, moja mama tak zmarła (mogę z duża dozą
    pewności twierdzić, że gdyby covid przeszła w domu, to by sobie jeszcze trochę
    pożyła). Dotyczy to wielu osób po 70. Tak więc to się można powiedzieć wyrównuje -
    jedna ciemna liczba z drugą się znoszą.

    A jakie jest saldo de facto - wystarczy porównań dane o umieralności z danymi sprzed
    2 lat.