eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-) › Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
  • Data: 2021-11-28 22:23:53
    Temat: Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.11.2021 o 21:40, Zbynek Ltd. pisze:

    > Dokładnie to samo mam. Ale mi się nie chciało już tego nawet napisać
    > takiemu jednemu :-D
    > Na Słowacji widziałem billboard:
    > Ne je to pandemia. To je IQ test.
    > Chyba tłumaczenie jest zbędne.

    Problem w tym, że ogólnie się zgadzaliśmy. Tylko on z tego zrobił sobie
    taką religię, że nawet jak skompromitowane ministerstwo zdrowia w
    oczywisty sposób manipulowało faktami, to on dyskusję z tym sprowadzał
    do foliarstwa...

    > Nie wiem, czy nie zejdzie. Może nie.

    Może nie. może tak. Obstawiam, że jednak zejdzie.

    > Ale jak test wykaże dodatni wynik,
    > to go położą na oddziale Covid i nie będą ratować z udaru.

    Chyba jednak coś tam będą, tylko po odleżeniu w karetce to i tak
    musztarda po obiedzie.

    > Jak nie będą
    > ratować to po paru godzinach jest pozamiatane. Z człowieka robi się
    > roślinka.

    No właśnie - kluczowy jest czas, a karetki od przejęcia pacjenta do
    zdana miają po kilka godzin.

    --
    Shrek