eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-) › Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
  • Data: 2021-11-28 21:40:57
    Temat: Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek napisał(a) :

    > Zapewne tak samo, bo fundamentalnie nic sie nie zmieniło. Mamy drugi rok
    > pandemii a wszędzie burdel i brak planu. Sorry ale wyleczyłem się z
    > szukania źródełek, po dyskusji z paroma osobami, którym dawałałem
    > źródełka z objaśnieniem co wymagało sporo czasu (a i niekiedy poszerzało
    > własne horyzonty), po czym byłem wyzywany od płaskoziemca, bo
    > kwestionuję oczywiste manipulacje ministerstwa zdrowia.

    Dokładnie to samo mam. Ale mi się nie chciało już tego nawet napisać
    takiemu jednemu :-D
    Na Słowacji widziałem billboard:
    Ne je to pandemia. To je IQ test.
    Chyba tłumaczenie jest zbędne.

    > Nie jestem pewny czy bez pomocy to po kilku godzinach na udar nie
    > zejdziesz. Zresztą zawsze może się okazać, że był pozytyw i umarł na
    > kowit. Coś musi być powodem tych spadków zawałów i udarow i raczej nie
    > to że epidemia ludzion ma zdrowie wyszła i było ich rzeczywisćie mniej.

    Nie wiem, czy nie zejdzie. Może nie. Ale jak test wykaże dodatni
    wynik, to go położą na oddziale Covid i nie będą ratować z udaru.
    Jak nie będą ratować to po paru godzinach jest pozamiatane. Z
    człowieka robi się roślinka.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65